Bezplatná konzultace První polovina roku 2021 byla pro naši aplikaci zlomová – nové rozhraní, nové funkce, samé změny k lepšímu. V inovacích budeme pokračovat i nadále. Již zářijový update přinese například uživatelsky nastavitelný dashboard a sadu nových widgetů. V souvislosti s tímto rozvojem vám chceme vyjít vstříc nabídkou bezplatné konzultace k optimálnímu použití DEALinTEAL!Obsahem konzultace bude využití funkcionality…Pokračovat ve čteníVyužijte DEALinTEAL naplno!
Označujete firmy štítky? Pokud ne, měli byste s tím začít, protože označování firem štítky je jednoduchým a přehledným nástrojem pro segmentaci a snadnou filtraci. Každou firmu můžete označit neomezeným počtem štítků. Cílem je vyznačení určité sledované vlastnosti nebo příslušnosti firmy do určitého segmentu. Štítkování firem je vedle zařazování do skupin/podskupin, kategorií/podkategorií a nace další možností…Pokračovat ve čteníŠtítky firem
Nová funkce Rozšířený filtr doplňuje současný základní filtr. Rozšíření slouží především k podrobnějšímu vyhledávání v seznamu záznamů. Jednotlivá pravidla (podmínky), podle kterých se vyhledává, je možné kombinovat, a uživateli pomáhají v rychlé orientaci a individuálním nastavení. V každém sloupci je možné použít až 5 podmínek současně. Pomocí této funkce lze například zadat časový interval, vyhledávat v textu podle části slov nebo jen…Pokračovat ve čteníRozšířený filtr
Nová = opravdu úplně nová, ale samozřejmě kompatibilní s verzí, kterou aktuálně používáte. Pracujeme na nové aplikaci! Nový kabát, nové uživatelské rozhraní, nový styl práce – všechno mnohem lepší, rychlejší a srozumitelnější. Funkcionalita zůstala, ale je dostupnější a přehlednější.Tady je malá ochutnávka z dashboardu a z nastavení sloupců v seznamu firem:Pokračovat ve čteníNová verze na obzoru
Report Vývoj tržeb přehledně ukáže v grafu srovnání tržeb aktuálního období a minulých období. Tento jednoduchý report ukáže vývoj tržeb za vybrané období, za celý prodej nebo za vybranou skupinu zákazníků.Typy grafů: týdenní – porovnává tento, minulý a předminulý týden; měsíční – porovnává předchozí měsíc a aktuální měsíc v tomto a minulém roce; kvartální –…Pokračovat ve čteníGraf vývoje tržeb
Šablony úkolů usnadňují zadávání sad standardizovaných úkolů, které je běžné v určitých fázích prodejního procesu. Šablona úkolů obsahuje sadu typizovaných úkolů s určením termínu a řešitele. Použitím šablony na firmu se automaticky vygenerují všechny úkoly podle šablony.Tuhle funkci použijete například v úvodních fázích komunikace s novým zákazníkem. Potom, co nový lead zaevidujete, vyberte vhodnou šablonu,…Pokračovat ve čteníŠablony úkolů
Vývoj pipeline zobrazuje strukturu obchodních příležitostí po měsících. Samotná Pipeline zachycuje aktuální stav prodejního procesu po jeho jednotlivých fázích. Nedává však odpověď na otázku, jaká byl historie a vývoj. Tu přináší Vývoj pipeline, kde jsou zobrazeny po měsících všechny prodejní fáze s počtem příležitostí hodnotou a přepočtenou hodnotou podle pravděpodobnosti meziměsíční změnou Kromě toho je…Pokračovat ve čteníVývoj pipeline
DEALinTEAL podporuje export ve formátu iCalendar a vCard. V záznamech událostí, úkolů, firem a lidí můžete vybrat Export ve formátu iCalendar, resp. vCard. Jedná se o šikovnou pomůcku pro odeslání schůzky nebo nahrání kontaktu do jiných adresářů, hlavně v případech, kdy nepoužíváte synchronizaci s Office365.Podobný účel plní možnost Zobrazit QR kód, která kromě zobrazení nabídne…Pokračovat ve čteníSchůzky a kontakty v QR kódech
Dostali jste prostřednictvím CRM úkol a nejste si jisti, jak zaznamenat jeho splnění? Je to snadné.Kupí se vám nesplněné úkoly na dashboardu? Asi zapomínáte oznámit jejich splnění. Jak splnit úkol v CRM Splnění úkolu vyznačí obvykle jeho řešitel, ale může to udělat i zadavatel. Je to snadné. Z volby (…) vyberte Označit jako splněno nebo…Pokračovat ve čteníJak se plní úkoly
Projektový pohled umožňuje organizovat prodejní aktivity uceleně a souvisle bez ohledu na vztah ke konkrétnímu zákazníkovi nebo obchodníkovi. Projektem může být vývoj nebo ověření nového sortimentu, společná aktivita, služba poskytovaná skupině zákazníků, dlouhodobý záměr, akce spojená s více partnery… Základní údaje o projektu Kromě předmětu a popisu projektu evidujeme: Datum plánované realizace – má smysl,…Pokračovat ve čteníProjekty v CRM