Schůzky a kontakty v QR kódech

DEALinTEAL podporuje export ve formátu iCalendar a vCard. V záznamech událostí, úkolů, firem a lidí můžete vybrat Export ve formátu iCalendar, resp. vCard. Jedná se o šikovnou pomůcku pro odeslání schůzky nebo nahrání kontaktu do jiných adresářů, hlavně v případech, kdy nepoužíváte synchronizaci s Office365.Podobný účel plní možnost Zobrazit QR kód, která kromě zobrazení nabídne…Pokračovat ve čteníSchůzky a kontakty v QR kódech

Jak se plní úkoly

Dostali jste prostřednictvím CRM úkol a nejste si jisti, jak zaznamenat jeho splnění? Je to snadné.Kupí se vám nesplněné úkoly na dashboardu? Asi zapomínáte oznámit jejich splnění. Jak splnit úkol v CRM Splnění úkolu vyznačí obvykle jeho řešitel, ale může to udělat i zadavatel. Je to snadné. Z volby (…) vyberte Označit jako splněno nebo…Pokračovat ve čteníJak se plní úkoly

Projekty v CRM

Projektový pohled umožňuje organizovat prodejní aktivity uceleně a souvisle bez ohledu na vztah ke konkrétnímu zákazníkovi nebo obchodníkovi. Projektem může být vývoj nebo ověření nového sortimentu, společná aktivita, služba poskytovaná skupině zákazníků, dlouhodobý záměr, akce spojená s více partnery… Základní údaje o projektu Kromě předmětu a popisu projektu evidujeme: Datum plánované realizace – má smysl,…Pokračovat ve čteníProjekty v CRM

Osobní widgety s přehledy tržeb

Na Dashboardu můžete vidět přehledy meziročně rostoucích a klesajících zákazníků a také žebříček zákazníků podle výše tržeb za aktuální rok a měsíc. Doposud byly tyto informace k dispozici pouze celkově za celou firmu. Prakticky tedy všichni obchodníci viděli stejná data.S verzí 5.0.1 přicházejí všechny tržbové widgety i v podobě personalizované pro přihlášeného uživatele, takže uvidí…Pokračovat ve čteníOsobní widgety s přehledy tržeb

Sady úkolů

Sady úkolů slouží k snadnému zadání více úkolů najednou. Zároveň přinášejí další možnost, jak přehledně sledovat jejich plnění. V DEALinTEAL máte možnost zadávat úkoly mnoha způsoby – v rámci firmy, v rámci příležitosti, z obchodního jednání atd. Výsledkem je vždy úkol s jedním zadavatelem, jedním řešitelem, termíny plnění, navíc provázaný na firmu, příležitost, událost, projekt,…Pokračovat ve čteníSady úkolů

Busyness – zaneprázdněnost

Hodnota zaneprázdněnosti (busyness), kterou můžete sledovat u každé firmy slouží jako jednoduchý ukazatel aktivity obchodníků u zákazníka. Číslo uvedené vedle hvězdiček ratingu v seznamu firem obsahuje hodnotu ukazatele busyness. Ukazuje počet událostí, které se v posledních dnech udály v souvislosti s firmou a současně i ty, které jsou naplánovány do budoucna.Busyness se počítá jako součet…Pokračovat ve čteníBusyness – zaneprázdněnost

Zápisy a úkoly z jednání

CRM aplikace DEALinTEAL je velmi dobře vybavena pro proces pořízení zápisů z jednání, jejich rekapitulaci, pro specifikaci úkolů, které z jednání vyplynuly, a pro kontrolu jejich plnění. V článku shrnujeme, jak pracovat se záznamy z jednání a sledováním plnění úkolů. Záznam jednání Každou obchodní schůzku nebo jinou událost můžete v CRM DEALinTEAL doplnit o Zápis.…Pokračovat ve čteníZápisy a úkoly z jednání

Verze 4

Vydali jsme novou verzi aplikace DEALinTEAL. Novou verzi poznáte podle označení 4.0.7 na dolní liště aplikace. Chcete zjistit, zda již máte novou verzi? Přihlaste se! Pokud uvidíte chlapíka s kravatou a rozepnutým sakem, jak si dalekohledem prohlíží velkoměsto z domacích štafliček, máte novou verzi. Upravený přihlašovací dialog není samozřejmě jedinou novinkou. Podívejte se na výčet těch…Pokračovat ve čteníVerze 4

PIPELINE – jak je důležité zachytit prodejní proces

Prodejní pipeline (sales pipeline) systematicky zachycuje obchodní příležitosti a jejich vývoj v průběhu vyjednávání. V rámci získávání nových zákazníků a nových zakázek vyřizujete poptávky, připravujete nabídky, kalkulujete cenu… Procházíte fázemi prodejního procesu a různým způsobem si vedete evidenci o zákazníkovi, o vašich aktivitách a o vzájemné komunikaci. Vaším cílem je prodat a pipeline je nástroj, který…Pokračovat ve čteníPIPELINE – jak je důležité zachytit prodejní proces

NACE, klasifikace ekonomických činností

Možnost evidovat NACE kódy může být v některých firmách nezbytnou součástí klasifikace zákazníků a dodavatelů. Klasifikaci ekonomických činnosti CZ-NACE zavedl Český statistický úřad v roce 2007 v souvislosti s nařízením Evropského parlamentu a nahradil tak dřívější Odvětvovou klasifikaci ekonomických činností.Na stránkách Českého statického úřadu najdete aktuální seznam činnosti a další dokumenty Klasifikace ekonomických činností (CZ-NACE)…Pokračovat ve čteníNACE, klasifikace ekonomických činností