API Middleware aneb Jak propojit systémy

CRM systémy samy o sobě jsou v podstatě jen sofistikovanými zápisníky obchodních aktivit. Nic proti tomu, kvalitní nástroj pro plánování a záznam schůzek, pro sledování obchodních případů atd. je základem práce obchodníka a spolupráce v týmu. To, co často v CRM chybí, jsou podrobné informaci o skutečném prodeji, porovnání s plány, obecně tedy komunikace s…Pokračovat ve čteníAPI Middleware aneb Jak propojit systémy

Organizační struktura

Nastavení hierarchie v prodejním týmu vytváří organizační strukturu a hlavně má vliv na oprávnění pro přístup k datů. U každého člena týmu nastavujete, kdo je jeho nadřízeným, komu obchodník reportuje. Tímto nastavením vytváříte strom nebo více stromů organizační struktury. Člen týmu, který nemá uvedeného žádného nadřízeného, je buď na vrcholu stromu a pod ním jsou…Pokračovat ve čteníOrganizační struktura

Růst a pokles prodeje na dashboardu CRM

Mezi widgety, které můžete přidat na Dashboard CRM najdete teď čtyři nové, které se věnují prodeji a meziročnímu srovnání. Top 10 zákazníci podle tržeb Dva nové widgety, které můžete přidat na Dasboard, zobrazují zákazníky podle výše tržeb. V obou případech je zobrazeno 10 zákazníků s nejvyššími tržbami. Pro každého z nich uvidíte výši tržby a…Pokračovat ve čteníRůst a pokles prodeje na dashboardu CRM

Prodejní report v CRM

Prodejní report je jednoduché označení velmi užitečného a obsažného formuláře, který umožňuje rychlé zhodnocení prodeje a vlastně i celého firemního hospodaření. Zisky, ztráty, vývoj prodeje i nákladů – to vše máte v DEALinTEAL rychle k dispozici. Reporty, výstupy, sestavy, prostě agregované a v souvislostech podané informace jsou základem řízení a rozhodování. Měření aktivity obchodníků, četnosti…Pokračovat ve čteníProdejní report v CRM

Agenda dne e-mailem

Váš denní plán schůzek, úkolů a dalších událostí máte v DEALinTEAL stále k dispozici. Určitě to víte. Základ je na dashboardu, detail v Agendě nebo v Kalendáři a nebo v Úkolech. Co možná nevíte je, že si můžete plán nadcházejícího dne nechat posílat e-mailem. Přehled o událostech a úkolech budete mít i ve chvílích, kdy…Pokračovat ve čteníAgenda dne e-mailem

Sestavení plánu prodeje

Plánování, průběžné vyhodnocování plnění plánu za obchodníky, vyhodnocování plnění plánu po sortimentních skupinách je jistě snem každého manažera prodeje. S námi je to i realita. V CRM DealinTeal plánujete tržby a dokonce i náklady po prodejcích a po skupinách produktů. Při sestavení plánu máte k dispozici hodnoty z loňského roku a současně i vypočtený procentuální…Pokračovat ve čteníSestavení plánu prodeje

Přehled o brandech

Inspirování potřebou jednoho zákazníka jsme přidali sledování značek, které by se mohlo hodit i mnoha dalším. Je to docela jednoduché. Jako další vlastnost produktu je přidaná značka. Vedle toho, že u každého zákazníka můžete vidět, jaké produkty prodává, můžete nově vidět jaké prodává značky. Obráceně zase u každého brandu vidíte, kteří zákazníci daný brand prodávají.…Pokračovat ve čteníPřehled o brandech

Rating – klasifikace firem

Jednou z informací, která je k dispozici v záznamu firmy, je Rating. Na rozdíl od jiných údajů není možné rating uživatelsky upravovat, nastavuje se automaticky podle výše tržeb. Ohodnocení formou ratingu vám umožňuje soustředit se na významné zákazníky. Rating je zřejmý přímo ze seznamu a samozřejmě je vidět i na detailu každé firmy. Můžete podle…Pokračovat ve čteníRating – klasifikace firem