Dostali jste prostřednictvím CRM úkol a nejste si jisti, jak zaznamenat jeho splnění? Je to snadné.Kupí se vám nesplněné úkoly na dashboardu? Asi zapomínáte oznámit jejich splnění.
Jak splnit úkol v CRM
Splnění úkolu vyznačí obvykle jeho řešitel, ale může to udělat i zadavatel. Je to snadné.
- Z volby (…) vyberte Označit jako splněno nebo klepněte na tlačítko vedle textu obsahujícího aktuální stav úkolu.
- V dialogu uveďte datum splnění a komentář, např. jak byl úkol splněn.
- Dialog potvrďte a úkol bude splněn. Hned se to projeví ve všech seznamech úkolů u řešitele i zadavatele. V závislosti na nastavení notifikací jim o tom navíc přijde zpráva e-mailem.
Jak vzít zpět splnění úkolu
Pokud došlo k omylu a označili jste úkol jako splněný, i když splněný nebyl, můžete to vzít zpět.
- U splněného úkolu z nabídky (…) vyberte Zrušit splnění.
- V dialogu můžete zrušení okomentovat