Call centrum integrace
Pokud jste uživateli Microsoft Teams a používáte ústřednu Teams Phone určitě využijete možnost integrace CRM s telefonním systémem. Jednoduše bez dalšího hledání tak získáte informace o volajícím, pokud jej již máte v evidenci.
Co propojením s Microsoft Teams Phone získáte
Pokud propojíte DEALinTEAL s Microsoft Teams Phone otevře se vám DEALinTEAL po každém přijatém hovoru na kontaktu odpovídacímu volajícímu číslu. Otevře se záznam firmy, pokud je splněna jedna z podmínek:
- volající telefonní číslo je uvedeno v kontaktech firmy,
- nebo je volající telefonní číslo uvedeno u některé z osob uvedených u firmy.
Pokud DEALinTEAL nalezne odpovídající firmu, zobrazí ji. Pokud nalezne více firem s daným telefonním číslem, zobrazí jejich seznam.
Vyhodnocení shody volajícího čísla se záznamy v CRM probíhá s vyloučením mezer a mezinárodních předvoleb, takže by mělo být jedno, jakou formou je číslo u kontaktu zapsáno.
Jak propojení nastavit
Nastavení klienta Teams
V aplikaci MS Teams přejděte do nastavení ve Spravovat účet na kartu Hovory. Volba Otevřít aplikace v prohlížeči je výchozí stavu vypnutá, tuto volbu zapněte, jak je vidět na obrázku.
Nastavení propojení s CRM v administraci Teams
- V administraci upravte nebo vytvořte alespoň jednu zásadu volání takto: do pole Adresa URL pro otevření aplikací v prohlížeči pro příchozí hovory přes veřejnou telefonní síť vepište: https://go.dealinteal.com/phone/{phone} stejně jako je to uvedeno na obrázku.
- Uživatelům, kterým chcete umožnit propojení CRM s telefonem, přiřaďte dříve vytvořenou zásadu s nastavenou adresou DEALinTEAL.
Pokud jste vše nastavili správně, bude už při příštím hovoru propojení fungovat. Pokud nebudete mít aplikaci DEALinTEAL otevřenou, nezapomeňte, že bude nutné během telefonátu potvrdit přihlašovací údaje.