Rating – klasifikace firem

Jednou z informací, která je k dispozici v záznamu firmy, je Rating. Na rozdíl od jiných údajů není možné rating uživatelsky upravovat, nastavuje se automaticky podle výše tržeb.

Ohodnocení formou ratingu vám umožňuje soustředit se na významné zákazníky. Rating je zřejmý přímo ze seznamu a samozřejmě je vidět i na detailu každé firmy. Můžete podle něj filtrovat, je obsažen v exportech a je také parametrem hlídačů aktivit a výkonu.

Rating je vyjádřen symbolem pěti hvězdiček, kdy nejvyšší hodnocení představuje 5 hvězd a nejnižší je bez hvězdičky. Zákazníci se tedy ratingem člení do šesti skupin.

Výpočet ratingu

Přesný algoritmus považujeme za naše cenné know-how, takže jej v plném rozsahu nepublikujeme. Pro výpočet ratingu používají tržby za posledních celých 12 měsíců. Periodicky se propočítávají hranice tržeb jednotlivých ratingových skupin a firmy se do těchto skupin zařazují.

Rating firem v CRM